Rambler

Rambler

subota, 07.11.2015.

Vila plava, Vila meka



Noćas me je pohodila Vila. Sve sam nešto bio na G, one tanje naročito E, sve raštimovan sam bio i gudalo se razresalo i ne možeš ga zategnuti a vila je sa trudom sve to u red dovela jer je na meni svirku htela. I kada sam bio spreman reče mi 'sviraj' i pod gudalo i ruku mi se smesti, pusti kosu pa sam je po njoj morao tražiti sve nalazeći neka mesta kao znana mi a nova, pa zalutam već sasvim bez misli, kao žmurim a gledam vozeći uho po njenim grudima da joj sva srca čujem zapinjući tu i tamo o neke naćućurene brežuljke, bridela mi je usne svojom zategnutošću svuda, bila za mene slana i slatka gde god sam mogao da se denem puštajući da probam sa svih izvora što ih nađoh dok nisam i ja počeo da tečem praveći neke gejzire vrludajući sa njom po skučenom prostoru gde nas je smestila tako da je oko nas prštalo i već je ceo svet mogao da se nastani a mi smo se i dalje rasipali ostajući bez daha.
Noćas me je pohodila Vila, Vila plava, Vila meka, koja mi se dala, dok je god za davanje bilo.



- 22:38 - Komentari (16) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.