Rambler

Rambler

ponedjeljak, 09.11.2015.

Komad

Moj komad me upoznao i venčao se za mene bradatog.
Napute me u Italiju, kolko juče je trebalo da budem tamo.
U policiji mi izštancuju glanc novi pasoš, kupim glanc novo odelo
i glanc se obrijem jer mi takva bila u pasošu. jbg, nemaš se kad slikati.
Skinem naočare i onako glanciran pojavim se kod mog komada,
pije kafu sa drugaricom, iznele sto i stolice na travnjak, gušterišu na suncu.
"Dobar dan", kažem,
"Dobar dan", kaže moj komad,
"Jel tu tvoj čovek",
"NIje", veli moj komad.
Njena drugarica se zacenila od smeha, udaviće se kafom.
Moj komad me odmeri i tek će
"Joj što si grdaaaaan. Valjda će porasti dok se vratiš".
Kada me naljuti da je malo da je zgromim, obrijem se na čisto i tako dok me ne prođe.
A jedan dan nisam to uradio.
Spakovao sam prnje i promenio mesto stanovanja.
Pitaju, kako to posle 29 godina što brade što bez nje.
Očvrsla brada, kažem.
Eto, ima tome pet godina...


*Zaživelo kao komentar na EP blogu pa dobacilo čak dovde

- 09:39 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.