Rambler

Rambler

ponedjeljak, 09.11.2015.

Pogrešan prozor

Mozes sa prvin busom
Imas sad u 6
Ahhha
Pogresan prozor ;)))

Pa rekla si u 6, evo stigao na stanicu.
Sad ti se javim kad krenem, ima WiFi u busu


E! Krenuo! Dobar udoban autobus i WiFi mu je odličan.
Baš kasno ću da stignem ali šta je tu je.
Da si rekla ranije, ranije bih krenuo


Ahhha :))))
Tako mi u treba kad ne pazim gde pisem ;)))

Ne razumem???

:)))
Pogresan prozor :PPP

ZEZAŠ ME!!!
Na silu sam ušao u autobus!!!


Ahhaaa
:)))
Skroz si lud
:)))

Čekaj!
Hoćeš da kažeš da si greškom pisala u mom prozoru???


Da
Odmah sam se ispravila
:())

Koji sam ja konj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Ahhha
Nisi
Bas si sladak
Zamisli da si stvarno krenuo
E to bi bio konj ;)))

PA JA JESAM KRENUO!!!

Ajd nazad :))

Kkao misliš da to izvedem
pobio sam se sa vozačem da užem
sad treba da se pobijem da izađem

Ahha :))

Jbt, tebi je ovo smešno????

Sve zbog zene a?
Ahhaha
Malo

Ne zna šta bih ti napisao...
Nije zbog žene, nego zbog tebe..
OK. Nema veze.
Čujemo se


Ajde
Nisi krenuo sta me streca bzz
Kao da odmah imas bas bs
I grsddski ne ide tako
Ahaha

Na tabletu mi je crkla kamera pa ne mogu da ti slikam da sam u jebenom autobusu!

Ahhha
Sorry

A na mobu nemam aplikacije, rekao sam ti

Kad stizes?
smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh smijeh

Tek oko 10
malo pre
jer moram da presedam
imam samo 10 minuta da izađem kupim kartu i uđem u prvi koji ide
Nema smisla
Izaći ću na naplatnoj rampi i vratiću se nekim Qurcem nazad
Da nisam kupio ovu tastaturu z atabled verovatno bih ga razbio do sada
makar mogu da se izduvam tipkajući
Evo je naplatna, idem


Smrc
- 16:46 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.